Forum Andromeda Elite
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Geschiedenis / toekomst .A.E. ?

Ga naar beneden 
+2
Tezuka
MeTaL_GhOsT
6 plaatsers
AuteurBericht
MeTaL_GhOsT

MeTaL_GhOsT


Aantal berichten : 109
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nieuwveen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptywo maa 10, 2010 10:04 pm

Beste Allies,

Ik ben relatief nieuw in deze alliantie, dus ik dacht maar eens te vragen wat er allemaal gaande is.
Zoals wie zijn onze grootste vijanden en wat is de laaste alliantie oorlog waarbij .A.E. in vewikkeld was?

Wat wordt er bedoeld met het bericht van Tezuka over de "de cruciale zone tussen plek 3000 en 4500".

En tot slot wat willen we bereiken met onze alliantie?, en wat is onze tactiek daarvoor?


Zo, is dat een diplomatieke kwestie of niet! Razz

Grtz., MeTaL_GhOsT
Terug naar boven Ga naar beneden
Tezuka




Aantal berichten : 22
Leeftijd : 36
Woonplaats : Soest

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptydo maa 11, 2010 12:59 am

Ik kan je alleen even de vraag over de "cruciale zone" beantwoorden, die andere zal LoveIngie moeten doen denk ik.

Die cruciale zone tussen 4500 en 3000 is de "beginnersbescherming" of de (z) zone. Als je in het melkweg kijkt zie je als je net begint mensen in het rood met een (s) achter de naam en als je wat sterker wordt verschijnen er ook mensen in het groen met (z) erachter. Veel gevorderde spelers houden de spelers die in het groen staan in de gaten om te zien wanneer ze uit de beginnersbescherming komen. Zodra ze hieruit zijn, zijn ze over het algemeen nog niet zo sterk en dus een heel geschikt doelwit om als "farm" te gebruiken. Wanneer je hier snel doorheen geholpen wordt door je alliantie genoten dan kun je een goede defence en vloot bouwen en natuurlijk ook je mijnen lekker upgraden zodat je beter bestand bent tegen dit soort spelers.
Terug naar boven Ga naar beneden
MeTaL_GhOsT

MeTaL_GhOsT


Aantal berichten : 109
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nieuwveen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptydo maa 11, 2010 11:44 am

Yeau,



Nu snap ik hem, Dus 4500 en 3000 is de topscore, en dat betekend ook meteen dat ik een vrij grote kans heb om straks geplunderd te worden.
Ik zit nu op score 3290.

Je maakt me helemaal zenuwachtig Tezuka Razz


Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
LoveIngie
Admin
LoveIngie


Aantal berichten : 216
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zuid-Groningen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptydo maa 11, 2010 1:44 pm

Wij hebben op dit moment geen ally`s / War

Bondgenoten zijn altijd welkom maar ik heb liever dat clans zich ibj mij aansluiten als ik bij hun
Als jullie een goeie ally weten hoor ik dat in ieder geval graag

En hoop dat je snel de 3000 voorbij bent en GL Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://andromedaelite.actieforum.com
Sandoval




Aantal berichten : 33

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptyvr maa 12, 2010 8:09 pm

Ik zou me niet te druk maken over boven positie 3000 komen. Zit ik zelf al een tijdje, en ik word eigenlijk nooit aangevallen/gescand *afkloppen*
Terug naar boven Ga naar beneden
LoveIngie
Admin
LoveIngie


Aantal berichten : 216
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zuid-Groningen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptyvr maa 12, 2010 11:05 pm

haha ik word nooit meer gescand en helemaal niet meer op Main

Denk dak daar al 2 week nix gezien heb Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://andromedaelite.actieforum.com
Sandoval




Aantal berichten : 33

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptyzo maa 14, 2010 4:33 pm

Ik wist dat ik het niet had moeten zeggen, nu word ik echt constant gescanned, gisteren ook aangevallen, maar ben gewoon met vloot + resources op de loop gegaan, dus niks aan de hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
xantios




Aantal berichten : 12

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptydi apr 27, 2010 9:58 pm

Sandoval schreef:
Ik wist dat ik het niet had moeten zeggen, nu word ik echt constant gescanned, gisteren ook aangevallen, maar ben gewoon met vloot + resources op de loop gegaan, dus niks aan de hand.

ik sta nu ongeveer rond de 2100,en wordt helemaal weseloos gescand,erg irritant..
gelukkig hebben ze dankzij mn defence niet zo veel trek om me aan te vallen *afklopt*
Terug naar boven Ga naar beneden
LoveIngie
Admin
LoveIngie


Aantal berichten : 216
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zuid-Groningen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptydi apr 27, 2010 10:22 pm

hehehe ik heb wel mzzl gehad
Ben gescanned door rank 150 ofzo maar volgens mij is mijn def van o.a 500 gaus ff te veel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://andromedaelite.actieforum.com
xantios




Aantal berichten : 12

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptydi apr 27, 2010 11:16 pm

LoveIngie schreef:
hehehe ik heb wel mzzl gehad
Ben gescanned door rank 150 ofzo maar volgens mij is mijn def van o.a 500 gaus ff te veel Razz

is het tevens niet zo dat als jij bv rond rank 150 zit,jij geen spelers kan pakken die stuk lager zijn? (like,2000 staan fzo)
Terug naar boven Ga naar beneden
LoveIngie
Admin
LoveIngie


Aantal berichten : 216
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zuid-Groningen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptywo apr 28, 2010 10:17 am

zolang je binnen de 5000 punten blijft kan niet iedereen je aanvallen
Maar volgens mij kan rank 1 ook niet alle mensen met 5k punten of meer aanvalen

Anders kijk je in de beginnershandleiding op het ogame.nl forum
Terug naar boven Ga naar beneden
https://andromedaelite.actieforum.com
Vanla

Vanla


Aantal berichten : 136
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptywo apr 28, 2010 12:46 pm

LoveIngie schreef:
hehehe ik heb wel mzzl gehad
Ben gescanned door rank 150 ofzo maar volgens mij is mijn def van o.a 500 gaus ff te veel Razz

Grappig hoe je 50k punten in Gauss hebt zitten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xantios




Aantal berichten : 12

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptywo apr 28, 2010 2:09 pm

LoveIngie schreef:
zolang je binnen de 5000 punten blijft kan niet iedereen je aanvallen
Maar volgens mij kan rank 1 ook niet alle mensen met 5k punten of meer aanvalen

Anders kijk je in de beginnershandleiding op het ogame.nl forum

Mwah,denk dat ik het lekker aan mn verdediging over laat
Terug naar boven Ga naar beneden
LoveIngie
Admin
LoveIngie


Aantal berichten : 216
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zuid-Groningen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptywo apr 28, 2010 5:03 pm

Vanla schreef:
Grappig hoe je 50k punten in Gauss hebt zitten Razz


Haha is dat 50k??
Das net iets meer als 1/3 van men punte XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://andromedaelite.actieforum.com
Vanla

Vanla


Aantal berichten : 136
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptywo apr 28, 2010 7:00 pm

Denk het, aangezien deut niet meetelt? Anders is het 65k xD
Terug naar boven Ga naar beneden
LoveIngie
Admin
LoveIngie


Aantal berichten : 216
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zuid-Groningen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptywo apr 28, 2010 11:35 pm

Waarom zou deuterium niet meetellen??
Anders zou ik het ok niet kwijtraken haha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://andromedaelite.actieforum.com
Vanla

Vanla


Aantal berichten : 136
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptywo apr 28, 2010 11:46 pm

Ahja, deut telt enkel niet mee als je ze gebruikt voor Phalanx of brandstof. Dat zijn dus 65k punten en de helft van jouw punten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
LoveIngie
Admin
LoveIngie


Aantal berichten : 216
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zuid-Groningen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptyvr apr 30, 2010 9:47 pm

Heheh nu hopen dak eerst wat extra puntjes krijg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://andromedaelite.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geschiedenis / toekomst .A.E. ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum Andromeda Elite :: Openbaar :: Diplomatie-
Ga naar: