Forum Andromeda Elite
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Geschiedenis / toekomst .A.E. ?

Ga naar beneden 
+2
Tezuka
MeTaL_GhOsT
6 plaatsers
AuteurBericht
MeTaL_GhOsT

MeTaL_GhOsT


Aantal berichten : 109
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nieuwveen

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptywo maa 10, 2010 10:04 pm

Beste Allies,

Ik ben relatief nieuw in deze alliantie, dus ik dacht maar eens te vragen wat er allemaal gaande is.
Zoals wie zijn onze grootste vijanden en wat is de laaste alliantie oorlog waarbij .A.E. in vewikkeld was?

Wat wordt er bedoeld met het bericht van Tezuka over de "de cruciale zone tussen plek 3000 en 4500".

En tot slot wat willen we bereiken met onze alliantie?, en wat is onze tactiek daarvoor?


Zo, is dat een diplomatieke kwestie of niet! Razz

Grtz., MeTaL_GhOsT
Terug naar boven Ga naar beneden
Tezuka




Aantal berichten : 22
Leeftijd : 36
Woonplaats : Soest

Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis / toekomst .A.E. ?   Geschiedenis / toekomst .A.E. ? Emptydo maa 11, 2010 12:59 am

Ik kan je alleen even de vraag over de "cruciale zone" beantwoorden, die andere zal LoveIngie moeten doen denk ik.